w

Thursday, October 20, 2011

TeRima KaSih KaWan...

Terima kasih kawan…
Terima kasih kawan…entry terbaru puteri.Entry nie mmg diciptakan khas untuk semua rakan2 n kawan2 puteri. Ucapan terima kasih puteri tujukan kepada semua kawan- kawan puteri. Alhamdulillah, puteri mempunyai kawan-kawan yang baik hati dan sangat memahami. Alhamdulillah bersyukur ke hadrat ilahi kerana diriku insan yang kerdil ini dikurniakan kawan2 serta sahabat yang baik.
Baizura,ilham,qurratu’aini,madihah,faishahirma,junaidah,fatonah,ain,norasyida,najwa,hidayah,musfira dan rakan2 yang lain.  Ya Allah, sesungguhnya Engkau yang Maha Mengetahui apa yang terbaik buat hambaMu. Kawan2 puteri ini hadir tatkala puteri dilanda keresahan dalam meniti arus kehidupan di kampus.
Ketika meniti hari yang dirasakan semakin suram,kalian hadir dengan membawa seribu sinar. Puteri merasakan diri ini seperti kosong,tiada apa2,tiada warna dan cahaya untuk di coretkan,tetapi  kawan2 hadir membawa seribu warna dan cahaya utk dilakari dan dilukis dalam sebuah tema kehidupan ini.
Sehingga sekarang,sudah beberapa musim kami lalui dan tempuhi bersama2. Laksana air laut yang ada pasang surutnya,begitulah jua dengan persahabatan. Alhamdulillah, dengan berkat kekuatan yang ada sama2 kami tempuhi. Terima kasih kawan2 kerana terlalu banyak budi kalian buat puteri sepanjang menjadi siswi di kampus alam yang indah ini.
Bila mendengar lagu teman sejati, pasti puteri akan mengalirkan airmata, dulunya puteri pernah  kecewa dalam persahabatan,puteri tidak mampu menanggung rasa kecewa lalu puteri  menadahkan tangan dan memohon kepada Ilahi. Puteri berdoa “ Ya Allah,,, ku ingin mencari teman yang sejati bukannya teman yang umpama belati, Ya Allah,Engkau temukanlah aku dengan teman2 yang sejati, Ya Allah,ku memohon supaya engkau temukanlah aku dengan teman2  yang mampu menjadikan diriku kembali tabah”
Alhamdulillah, puteri merasakan bahwa doa puteri sudah terjawab,kalian hadir dalam hidup ini dengan seribu satu warna yang mampu menghidupkan kembali hati ini kepada persahabatan. Ya Allah,terima kasih kerana mengurniakan hambaMU ini sahabat sejati seperti kawan2 puteri ini. Puteri doakan semoga persahabatan yang terbina berkekalan.
Kawan,
Maafkan puteri seandainya puteri sering menyakiti hati kalian,
Kawan,
Tiada niat dan tidak pernah terlintas pun di hati ini untuk melukai hati sesiapa, tetapi apakan daya diri ini insan kerdil,kadang kala leka dengan pujuk rayu syaitan sehingga puteri mengikut nafsu amarah,
Kawan,
Kawan2 ku yang baik hati, puteri sayangkan kalian semua, terima kasih kerana sudi menjadi kawan2 puteri.
Ee sayangkan semua kawan2 Ee…Muuuuuuaaaaahhhh sayang kamooooo….. <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment

ALL BoUt Me

My photo
be nice to others,they'll be nice to you... (^_^)

Jom LaWat bLog puTeRi...